Godziny działania sklepucodziennie 9.00 - 17.00, w soboty 10.00 - 14.00
Warunki współpracy
Warunki współpracy
Przed rozpoczęciem korzystania z serwisu www.sushi-profi.pl prosimy o zapoznanie się z poniższym Warunkami Współpracy.
Zasady ogólne
Właścicielem strony umieszczonej pod domeną www.sushi-profi.pl jest firma VIPCOM Marek Jakubowski 45-057 Opole ul. Ozimska 4. Wszelkie prawa do całej zawartości witryny internetowej są zastrzeżone. Korzystanie z serwisu oznacza akceptacją zawartych na tej stronie zasad jej użytkowania. Strona jest przeznaczona dla podmiotów gospodarczych prowadzących działalność gospodarczą. Informacje i ceny umieszczone na stronie www.sushi-profi.pl nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. VIPCOM nie gwarantuje nieprzerwanego charakteru dostępu do niniejszej witryny, braku zakłóceń ani braku wirusów lub innych szkodliwych elementów w zawartości, oprogramowaniu lub materiałach dostępnych poprzez niniejszą witryną. Zmiany na niniejszej stronie mogą być dokonywane w dowolnej chwili, poprzez aktualizacją publikowanych danych. Mogą one obejmować wszelkie zawarte na niej informacje i materiały. W przypadku zmiany niniejszych zasad regulujących funkcjonowanie strony, korzystanie z witryny oznacza akceptacją każdorazowo zmienionych warunków.
Rejestracja
Podstawowym warunkiem możliwości korzystania ze strony (m.in. sporządzania zapytań i zamówień) jest dokonanie rejestracji, czyli wypełnienie formularza danymi osobowymi i adresowymi zgodnymi z prawdą oraz podanie swojej nazwy użytkownika i hasła, które należy zapamiętać i które będą służyły w przyszłości do logowania się na stronie. Należy wypełnić wszystkie pola formularza oznaczone jako obowiązkowe. Nie wypełnienie ich lub umyślne wypełnienie ich błędnie będzie uważane za odstąpienie od rejestracji. Konto zostanie aktywowane przez administratora po weryfikacji danych z formularza rejestracyjnego. Właściciel strony zaznacza, że zobowiązuje się do zachowania tajemnicy w zakresie wprowadzonych danych, które wykorzystywane będą wyłącznie w celu realizacji zamówień, lub informacji użytkowników o nowościach, zmianach, promocjach i nie będą udostępniane osobom trzecim.
Zamówienia
Przedmiotem zamówień są produkty, których zdjęcia i opisy umieszczone są na stronie www.sushi-profi.pl. Ceny wszystkich produktów znajdujących się w ofercie wyrażone są w złotych polskich i nie zawierają kosztów przesyłki. W hurtowni VIPCOM podstawowa jednostka zakupu to zawartość opakowania (w opisie każdego produktu informacja wyświetlana jest w okienku ilość) – większe ilości muszą być krotnością jednostki podstawowej. Firma VIPCOM zobowiązuje się do pokrycia kosztów przesyłki, jeśli wartość wystawionej faktury będzie wynosiła powyżej 2000 zł netto. Przy mniejszych zamówieniach koszty transportu pokrywa kupujący. Klient ma możliwość skorzystania z kuriera Poczty Polskiej (Kurier Express 24 lub Kurier 48), z którego korzysta firma VIPCOM, lub może wezwać preferowaną przez siebie firmę transportową albo odebrać towar osobiście na miejscu. Zamówienie zrobione bezpośrednio na stronie internetowej (oczywiście po zalogowaniu), jak również przesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@vipcom.com.pl, traktowane jest jako zapytanie o ofertę cenową a nie jako ostateczne zamówienie. Realizacja zamówienia nastąpi po potwierdzeniu przez strony cen, ilości i sposobu transportu. Istnieje również możliwość zakupienia wzoru produktu. Cena wzoru zawierać będzie cenę produktu plus 30% narzutu. 30-to procentowa nadpłata wynikająca z zakupu wzorów odliczona będzie od ewentualnego zamówienia końcowego. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w szczególnych przypadkach, np. gdy na stronie w opisie wkradł się błąd dotyczący ilości, ceny lub zdjęcia.
Płatność
Formy płatności:
Wpłata na podane konto - koszt tej formy zapłaty nie jest uwzględniany przy kalkulacji całkowitego kosztu zamówienia. Wysyłka następuje po wpływie zapłaty na nasze konto.
Płatność gotówką przy odbiorze zamówienia z siedziby firmy.
Reklamacje
W chwili odbioru towaru Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia należy niezwłocznie zgłosić pracownikowi dostawcy, sporządzić protokół podpisany przez Kupującego i doręczyciela i przesłać go do siedziby Sprzedającego. Tylko w tym przypadku uznajemy reklamacje z tytułu wad powstałych w czasie transportu. Jeżeli Kupujący stwierdzi inne wady produktu zobligowany jest do sporządzenia stosownego dokumentu z opisem powodu reklamacji i przesłanie go niezwłocznie do firmy VIPCOM. Maksymalny czas na przesłanie dokumentu reklamacyjnego wynosi 3 dni od daty otrzymania przesyłki. Wyjątkiem są wady ukryte produktów, których nie można stwierdzić od razu po rozpakowaniu przesyłki i wstępnym obejrzeniu produktów. Reklamacje zgłoszone przez klientów Kupującego wymagają formy pisemnej z dołączoną kopią dowodu zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym opisującym powody reklamacji. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedającego w/w dokumentu. W przypadku uznania zasadności reklamacji wadliwy produkt zostanie wymieniony na wolny od wad, a jeżeli będzie to niemożliwe Kupującemu zostanie wystawiona faktura korygująca.
Warunki współpracy opublikowane w dniu 27 lutego 2012 r.